Followers

Monday, May 28, 2012

~.. Minggu Orang Berfikir..~

Dengan Nama Allah Yang Maha Menciptakan..

Pertama, syukur dapat balik rumah dan jumpa family aku..
Kedua jom selawat...

Huh..
Kalau itu hasil tarbiah 1 dan 1/2 tahun..Jujurnya aku sedih.. Sedih sangat-sangat dengan kemenjadian mereka yang bergelar lelaki di bumi itu...

Dan sedih itu..melampau sehingga aku hampir jatuh air mata..
Tetapi..itulah hakikat  bumi itu sekarang..

Dushh..
Aku juga tidak sempurna..

Okeh..
Tujuan aku saat ini adalah untuk memberi gambaran tentang MINGGU ORANG BERFIKIR aka Minggu Fikriyah atau minggu banyak video...hehehe


Minggu Fikriyah 2012
Peringkat Kolej Islam Alam Shah SBT

Anjuran:
Gabungan Erat Badan Dakwah Dan Rohani Dengan Tanzim Jabatan Nuqaba’ Biro FIKRIYAH 

Tema:
Terbuka Jangan hanyut..
Berprinsip Jangan jumud..

Objektif Utama:
Membina Cara Fikir Seorang Mutadaiyin Professional

Matlamat Terdekat:
Amalan Hidup Seorang Muslim Mukmin Semuanya Kerana Allah SWT

“Ya Allah, tiada apa yang mudah melainkan Engkau Yang Permudahkan.. maka tetapkanlah hati kami pada jalanMu”


No comments:

Post a Comment